|

Pol Miño

Estudiant 2n Batxillerat – INS Miquel Martí i Pol

Autor TR: Els sucres afegits generen addicció

Objectiu de Desenvolupament Sostenible: 3. Salut i benestar.

Amb el desenvolupament de la indústria alimentària de les últimes dècades ha augmentat exponencialment el processament d’aliments, així com la presència del sucre afegit en molts d’ells.

Això ha suposat uns canvis en els hàbits alimentaris de la població, que de manera no-intencionada, ingereix una quantitat de sucre afegit diària molt per sobre de les recomanacions de l’OMS. Es constata que bona part de la població desconeix aquesta circumstància i per tant no pren mesures al respecte.

Aquest treball investiga quins riscos per la salut física i mental de les persones pot tenir la ingesta d’aquesta substància de manera sostinguda.

Es conclou que el sucre té un potencial addictiu superior o comparable al del tabac, l’alcohol i el cànnabis, i produeix una síndrome d’abstinència similar. A més, està directament relacionat amb el desenvolupament d’un nombre semblant de malalties que la resta de substàncies.

Entrada similar

  • |

    Núria Guerrero

    TR: L’educació sexual, una necessitat ignorada

  • |

    Francisco José Trevejo

    TR: Comprovar si l’alumnat de batxillerat realitza correctament els treballs de recerca.

  • | |

    Wael Karroum

    TR: La relació entre policies i adolescents a Cornellà de Llobregat

  • |

    Naim El Harrak

    TR: Nitrats ‘un possible verí silenciós’

  • |

    Marcel Gil

    TR: DISSENY AERODINÀMIC D’UN UAV D’ALA VOLADORA

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *