skip to Main Content
  • Miguel Ardite Casilla

    Autor del TR: El disseny de videojocs i el desenvolupament d’aquest

    Estudiant 2n Batxillerat - INS Francesc Macià

  • Sinopsi del TR

    El món del disseny de videojocs, personalment, penso que té molt menys impacte o
    reconeixement, per part de la població general, del que hauria de ser. Òbviament, les
    persones que treballen al desenvolupament de videojocs, màrqueting, crítica, etc. tenen un
    ampli coneixement sobre el sector i les seves figures més importants. Però, si tothom coneix
    a Stephen King, George R. R. Martin o a John Williams, per què tan poca gent coneix a Hideo
    Kojima, Shigeru Miyamoto o a Hidetaka Miyazaki? No seria interessant saber el mètode de
    treball d’aquests genis? Com pensen, què prioritzen a l’hora de crear les seves obres, etc.
    Aquest treball de recerca tracta d’analitzar què s’ha de tenir en compte per dissenyar un
    videojoc. Per això, s’han estudiat i comparat diferents obres amb una gran influència al sector,
    des de l’època dels 8 bits dels anys vuitanta fins a l’actualitat. Així, s’ha aconseguit comprovar
    quins són els aspectes més rellevants a l’hora de dissenyar un videojoc. Aquests aspectes són
    el disseny de nivells, el game feel, la dificultat i el ritme, entre altres. Un cop estudiat què cal
    tenir en compte, s’ha dissenyat i desenvolupat un videojoc: Dark Faibo. La principal aportació
    d’aquest projecte en general és el prototip, el joc en si. Així, després de provar el joc, si algú
    vol saber quins aspectes s’han de tenir compte a l’hora de dissenyar els nivells i les
    mecàniques del joc, té aquest estudi, on hi és tot redactat.

  • Tipus de Coneixement

  • Àrees de coneixement

  • Àrees d'interès

  • Descàrrega d'informació

Back To Top
Search